po co ten nowy swiat

po co ten nowy swiat ani graczy ani klanow nawet admina nie ma

Przejdź do wpisu...

U cb to powinno być po

... cb to powinno być po lewej stronie tak po środku i wygląda to w ten sposob ze masz takie kwadraciki ...

Przejdź do wpisu...

Po 1 Kolia Po 2 Raczej

... Po 3:Buty tak przydadzą się. Po 4:Zainwestój w ok jeszcze 2 hera i bedzie git. Po 5.Umek ci nie rozłoże ...

Przejdź do wpisu...

shown paladyn Masz zaledwie

shown paladyn Masz zaledwie 3pkt umek i 27 lvl powiedz po co ci mana ?

Przejdź do wpisu...

Ganor Doszło do profesji

... kolejność. 1.Tropiciel 2.Mag 3.Paladyn 4.Łowca 5.Tancerz Ostrzy 6.Wojownik To są moje stwierdzenia po ...

Przejdź do wpisu...

Zgodziles sie na zasady

... Zaczeliscie przegrywac i juz wymyslacie. Po prostu zalosne widac ze THH nie umieja przegrywac. Dziwne ...

Przejdź do wpisu...

W grze po lewej stronie

... po lewej stronie taka ramka jest może na nią trafisz tam będzie, a góle to UP masz już wszystko... ...

Przejdź do wpisu...

Port 7 9 nie wiesz to

Port 7,9 nie wiesz to po co sie udzielasz? Port , lewy górny róg

Przejdź do wpisu...

nawet mogę ci udowadnia

... zasady i grafikę robiłem EDIT: Po : 1.Tamten temat jest o robieniu outfitów .. 2.Tamten temat wyszedł ...

Przejdź do wpisu...

Mog ę prosić D Widać

... knebla .Temat nie zbędny . masz 33lvl a już masz rep na -1 to nie żebraj o item a tym bardziej o hero ...

Przejdź do wpisu...

po prostu zrób screena

po prostu zrób screena albo poszukaj tej postaci (tego wyglądu) na forum

Przejdź do wpisu...

Kasololo Nie rozumiem

... w paincie jest trudniej po 2 ni mam aparatu ani skanera by wrzucić to tutaj PS: Można w paincie narysowac ...

Przejdź do wpisu...

Tak wiem przynajmniej

... wiem przynajmniej że mi się to przyda A i napisałem do lvl 40 po 1, że to poradnik dla początkujących ...

Przejdź do wpisu...

do poziomu 131 bonus

do poziomu 131 bonus działa normalnie, natomiast od 132 do 181 słabnie po czym znika.

Przejdź do wpisu...

1 2 3 4 5 ··· 26 27 »

Reklama:

biuro księgowe radom

Losowe wpisy:

Dzięki wybieram ten Baddock 039 a Reseli Iokhor Deeyor Paciry Ritcea Temetelci...

Powiedzcie mi czy opłaca się zmieniać profesję na paladyna...

Nie masz szans kilka uni kup Up Mam pytanie piratów jest dużo I jaki mniej wiecej...

Dziękuję ale niestety dałem dziś plusa i nie mogę dać 2...

Do mapki latarnie wybrzeże i w lewym dolnym rogu jest grota i tam są...

No to czekamy Powiedz klanowi żeby zbierał 20m ponieważ wojnę przegraliście...